tirsdag 9. august 2011

Barnehagestart

Nå har jeg blitt så stor at jeg har begynt på storbarnavdeling i barnehagen! Det er litt rart enda da... plutselig er det nye voksne og mange flere barn. Også er jeg minst, jeg var jo størst før sommeren??!! Men jeg tror det blir greit altså, etterhvert.. mamma sa vi skal ha vannlek-uke snart, det høres jo kjempegøy ut!! Tror det er de to mennene som jobber på avdelingen min som finner på sånt jeg, de tror jeg kommer til å finne på masse gøy altså!
Jeg har gått i barnehagen en uke nå, og idag så begynte Fride også. Men hun skal gå på småbarnsavdeling, for hun er jo bare liten enda. Men jeg vet at de voksne der er veldig snille, for de har jo passet på meg før :)

Fride hoppet like godt rett i armene til Cicilie hun.



Ser litt skeptisk ut her, men det var vel bare pappa som sa noe rart tror jeg.

Her er hun i full gang med å leke med en gang. Jeg vet jo at de har masse fine leker som passer til Fride på den avdelinga jeg da, for jeg har jo lekt masse med de selv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar