søndag 28. februar 2010

Ut på tur!

Idag var det kjempefint vær ute, så mamma og pappa tok meg med ut på tur. Først satt jeg litt i bæremeisen på ryggen til pappa. Er vi ikke tøffe med solbriller kanskje??


Så kom vi endelig bort dit det var snø nok til at jeg kunne få sitte på akebrettet. Det er sååå gøy altså!!!


Jeg måtte gå litt selv også, og da dro jeg akebrettet mitt helt selv. Det er litt vanskelig for den snora er plutselig midt mellom beina mine, og da er det litt lett å snuble altså.


Se så mange ender vi møtte på! De var kjempe kjekke å se på. Men de bråkte litt da, "gakk gakk" "gakk gakk".
Det var så fint å være ute idag at vi like godt gikk to runder rundt vannet. Og på siste runden så måtte jeg stoppe å se litt på noen små søte hunder som lekte med hverandre. De var så små at jeg måtte sette meg på huk for å se på de ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar