fredag 8. januar 2010

Julaften


Da er jeg ferdig pyntet. Er jeg ikke stilig kanskje??

 
Så måtte vi ta julebilder...
Her med mamma og pappa.

 
Med mormor og morfar..

 
Og med onkel :)

Så skjedde det noe veldig kjekt...

 
Jeg fikk masse pakker!!! Det var veldig spennende altså! De var pakket inn med bånd og papir, men det var det som var inni som var gøy! Viste dere at enkelte pakker lager lyd når man rister på de???

 
Jeg studerte alle gavene mine veldig nøye. De var jo så fine alle sammen. Og noen av de lager lyd :D Men det tror jeg ikke pappa og onkel syntes var like gøy som meg, hihi.

 
Denne kjempefine elefanten fikk jeg av onkel. Den er større enn meg, og veldig god å kose med. Best er den når den ligger på gulvet og jeg kan kjøre hodet ned i den samtidig som jeg har stumpen rett i været.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar