torsdag 28. mai 2009

Se, jeg går!

Dette er noe av det morsomste som finnes altså! Jeg må le når jeg får lov å springe av sted med litt hjelp av mamma eller pappa eller mormor. Er så gøy, jeg kommer meg jo så fort framover. Ekstra morsomt var det å få gå ute på lekeplassen idag.

Har skjedd litt idag også. jeg har vært i barnehagen for første gang. Var der i en og en halv time sammen med mamma og pappa. Det var ganske kjekt der, de hadde noen spennede leker også var det mange barn der. Jeg og mamma skal dit en tur imorgen også vi :)

Mens jeg var i barnehagen, så sydde mormor nye gardiner til rommet mitt. De er så fine altså! Lyseblå med morsomme bier og humler på. Mormor passet på meg en stund idag, for mamma måtte på et intervju og pappa var på jobb. Koser meg med mormor. Hun ligger gjerne i gulvet og leker med meg, det synes jeg er kjekt. Også sovna jeg i fanget hennes, det var godt det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar